« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Concert Trio Alba: Klarinet, Cello en Piano

22 januari 2023 -15:00 - 16:00

€12.00

Alberto Sánchez – klarinet
Alberto Sánchez werd geboren in 1998 in Madrid en groeide op in Illescas, Toledo (Spanje). Hij begon klarinet te spelen toen hij 7 jaar oud was in het blaasorkest van Illescas. Zijn eerste stappen stonden onder leiding van Carlos Pérez en Gemma González. Hij behaalde zijn bachelordiploma in 2020 aan het Koninklijk Conservatorium van Madrid.
Hij is lid van EUYO sinds 2019 en JONDE (Spanish Youth Orchestra) sinds 2018.
Hij is momenteel ingeschreven als eerstejaars masterstudent aan het Conservatorium van Amsterdam met Arno Piters als tutor, en hij krijgt ook les van Davide Lattuada.

Diana Sanz Pascual – cello
Diana Sanz Pascual begon haar cellostudie op 7-jarige leeftijd. In 2015 begon ze haar Bachelor in Muziekuitvoering (Violoncello) in Real Conservatorio Superior de Música de Madrid waar ze afstudeerde in 2019. De afgelopen twee jaar studeerde Diana haar Master Degree aan het Conservatorium van Amsterdam. Diana was een veelgeprezen speelster (2021) en reservelid (2022) van het European Youth Orchestra (EUYO). Ook speelde ze in professionele orkesten in Nederland en in Spanje zoals het Koninklijk Concertgebouworkest, het Residentie Orkest en het Orquesta y Coro de la Comunidad de Madrid.

Alexandre Lutz García – piano
Geboren uit een Franse vader en een Spaanse moeder, begon hij op zeer jonge leeftijd piano en viool te spelen in zijn geboorteplaats, Parijs. Nadat het gezin naar Alicante in Spanje was verhuisd, bleef hij piano spelen en nadat hij zijn middelbare school had afgerond, besloot hij een carrière in de klassieke muziek na te streven. Hij studeerde eerst 4 jaar in Alicante en in 2020 werd hij aangenomen aan het Conservatorium van Amsterdam voor een master in de klas van prof. Naum Grubert.

PROGRAMMA

Nino Rota: Trio for clarinet, cello and piano (1973)
Brahms: Clarinet trio, Op. 114

RSVP

Tickets are not available as this evenement has passed.

Datum:
22 januari 2023