Culturele Activiteiten in De Kleine Kerk van Duivendrecht

De Stichting Kleinoot biedt culturele activiteiten in De Kleine Kerk van Duivendrecht. De stichting is opgericht om de inwoners van Duivendrecht en omgeving een aanbod te doen op het gebied van met name klassieke muziek, toneel, muziektheater en andere culturele evenementen.

Alle activiteiten worden uitgevoerd met de hulp van vrijwilligers. Daarnaast probeert Stichting Kleinoot subsidie te krijgen en sponsoring van bedrijven die het culturele leven in Duivendrecht willen stimuleren. Deze jonge stichting richt zich op alle inwoners van Duivendrecht die een middag of avond met mooie en goede muziek, of een toneelvoorstelling weten te waarderen.

Voor de voorstellingen wordt entree gevraagd. In de prijs is een kopje koffie of thee in de pauze inbegrepen. Na de voorstelling is er gelegenheid nog even na te praten met een drankje dat u aangeboden wordt.

Stichting Kleinoot ontvangt al jaren een kleine subsidie van de Gemeente Ouder-Amstel.

Doelstelling

De stichting heeft ten doel: Het steunen en stimuleren van culturele initiatieven door het organiseren en/of begeleiden van concerten, concertseries, toneelvoorstellingen, evenementen en andere projecten.

Stichting Kleinoot – In de Korenmolen 17 – 1115 GN Duivendrecht – tel. 0204160181 – KvK: 34358702