11e Poëziefestival: Thema De Vier Seizoenen

21 maart 2024 -20:00 - 23:00

ELFDE POËZIEFESTIVAL IN DE KLEINE KERK 21 maart 2024 19.30 uur

Stichting Kleinoot organiseert in samenwerking met De Kleine Kerk het Elfde Poëziefestival, met dit jaar als thema ‘De Vier Seizoenen’. In gedichten en in liedteksten en muziek zullen zomer, herfst, winter en lente ten gehore worden gebracht. We eindigen bij de lente die op 21 maart begint.

Muzikale medewerking wordt verleend door jazz zangeres Miranda van Soest. Zij wordt begeleid door pianist Gerard van Zeijl.

De gedichten zijn uitgekozen door leden van de Poëziegroep van De Kleine Kerk. Veel gedichten van bekende dichters zullen door hen voorgedragen worden.

Met een mooie combinatie van gezongen en gesproken teksten zullen allerlei aspecten van de seizoenen aan de orde komen.

Vanaf 19.30 uur is de zaal open. Boekhandel Jimmink is aanwezig met een ruime sortering dichtbundels en boeken. Om acht uur start het programma met halverwege een pauze.
Na afloop van het programma is er tijd voor een drankje en een hapje.

Datum: Donderdag 21 maart 2024, vanaf 19.30uur
Leiding: Gerie Bouman
Kaarten reserveren via www.stichtingkleinoot.nl.
De entree bedraagt € 12.

21 maart 2024