Ensems Quartet, hobo, viool, altviool en cello

19 november 2023 -15:00 - 16:00

Ensems Quartet:
Laia Terré (cello), Laurène Patard-Moreau (viool), Ciara Sudlow, altviool, Nina Alcañiz (hobo)

Zij spelen werken van Frantisek Kramar – Kommer, Christian Cannabich, Johann Christian Bach,  Johann Baptist Vanhal

ENSEMS is een ensemble gevestigd in Amsterdam. De vier leden, Nina Alcanyiz i Macias (hobo), Ciara Sudlow (altviool), Laia Terré (cello) en Laurène Patard-Moreau (viool) ontmoetten elkaar tijdens hun masterstudie aan het Conservatorium van Amsterdam. Ze spelen op historische instrumenten en met hun op de historie gebaseerde uitvoering zoeken ze nuances en levendigheid in de muziek.
Met zijn bijzondere bezetting is Ensems een creatief en flexibel ensemble dat onbekend repertoire naar de Nederlandse concertzalen wil brengen.

19 november 2023
Evenement Tags: