Ut Kwintet: Blazersensemble : Gita Vata León (fluit), Anai Telletxea Aguilera (hobo), Salome Etter (klarinet), Oscar Schmidt (hoorn), Matthias As (fagot)

2 juni 2024 -15:00 - 16:00

Ut Kwintet, een blazersensemble gevestigd in Amsterdam, brengt vijf muzikanten uit verschillende hoeken van de wereld samen.
“Ut” staat voor de eerste noot van een toonladder, het begin van elk muzikaal idee. Net zoals deze noot het startpunt is voor de bloei van melodieën, gaat het jonge ensemble op reis en combineert hun instrumenten om een ​​gevarieerd en rijk klanklandschap te creëren.
Het Kwintet creëert een programma dat de combinatie van de vijf instrumenten verenigt. Hun gevarieerde repertoire gaat van klassieke tot hedendaagse composities, bekende en minder bekende componisten, originele stukken en eigen arrangementen. Met fluit, hobo, klarinet, fagot en hoorn creëert Ut Kwintet een onvergetelijke concertervaring.

Gita Vata Léon – fluit
Anai Telletxea Aquilera – hobo
Salome Etter – klarinet
Oscar Schmidt – hoorn