Miniconcert in Coronatijd 4 AFGELAST

31 januari 2021 -15:00 - 16:00

Mirna Ackers – fluit

Fluitiste Mirna Ackers is actief als solist, kamermusicus en orkestmusicus en geeft concerten in binnen- en buitenland. Ze is zeer veelzijdig en heeft tijdens haar studie haar liefde voor arrangeren ontwikkeld en speelt regelmatig haar eigen arrangementen op concerten. Daarnaast geeft Mirna graag muziekinleidingen of presenteert ze concerten, aangezien zij  Musicologie heeft gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam.

Koen Slootmans – marimba

De Belgische percussionist Koen Slootmans begon op zevenjarige leeftijd met oefenen op de plaatselijke muziekschool. Hij studeerde percussie, piano, solfège, muziekgeschiedenis en harmonie.
Op zijn zeventiende begon hij aan het Koninklijk Conservatorium te Antwerpen bij Carlo Willems en Koen Wilmaers en behaalde in 2016 een Bachelor diploma met grote onderscheiding. Hij vervolgde zijn studies aan het Conservatorium van Amsterdam bij Nick Woud, Bence Major, Mark Braafhart, Peter Prommel en Richard Jansen waar hij in juni 2019 zijn tweede bachelor behaalde. Momenteel doet Koen zijn Master Studies aan het Conservatorium van Amsterdam.

Vooraf reserveren en betalen is verplicht zie pagina reserveren.

31 januari 2021
Site: