Miniconcert in Coronatijd 2

CONCERT DATUM GEWIJZIGD IVM CORONAMAATREGELEN

Duetto on Alti:
Gita Vata León – fluit en Alejandro Cabrera Cano – viool

Duetto On Alti bestaat ​​uit twee begaafde en gepassioneerde musici, wier behoefte om mensen met elkaar te verbinden door middel van kunst heeft geleid tot een prachtig fluit- en vioolduo. Deze twee musici, opgeleid aan het Conservatorium van Amsterdam, hebben als doel de mogelijkheden van het ensemblespel te presenteren en uit te breiden. Hun opwindende uitvoeringen zijn bedoeld om het hart van het publiek te bereiken, wiens geluk en emotie de beste beloning opleveren.

Gita Vata León en Alejandro Cabrera Cano hebben zich allebei op zeer jonge leeftijd in muziek verdiept. Ze voelden onmiddellijk een band met hun instrumenten en wisten dat het hun belangrijkste zorg in het leven zou worden. Gevolgd door een vlotte ontwikkeling, besloten ze hun verdere studie in Amsterdam te beginnen, in samenwerking met prestigieuze docenten en collega’s.

Van de allereerste muziek tot de meest hedendaagse composities, met de onmetelijkheid van de muziekgeschiedenis, dit paar streeft ernaar om alle soorten texturen en smaken te ontdekken en aan te bieden.

Entree € 10,00

Vooraf reserveren en betalen is verplicht zie pagina reserveren.

29 november 2020
Evenement Tags: