Duo Ambiguity: Anna Britala – viool en Aris Georgakopoulos – piano

30 september 2018 -15:00

De entree bedraagt € 15,- en kan alleen contant aan de deur worden voldaan. Koffie en thee zijn bij de prijs inbegrepen.
Reserveren voor deze activiteit? Vul onderaan deze pagina het aantal gewenste plaatsen in onder RSVP en voeg uw gegevens toe.

Anna Britala – viool

Aris Georgakopoulos – piano

Duo Ambiguity bestaat sinds 2015 en heeft opgetreden op het ArtLaren festival en een avondconcert gegeven in de stadsgehoorzaal van Kalamata (Griekenland), gervolgd door incidentele concerten in Nederland, waaronder als meest opmerkelijke de Nieuwjaarsconcert van Zaltbommel (2017).
Violiste Anna Britala is een ervaren kamermusicus. Zij speelt in diverse ensembles en heeft optredens zowel in Concertgebouw als tijdens Grachtenfestival achter de rug. Zij studeerde in 2016 aan Utrechts Conservatorium bij Elisabeth Perry af en werkt tegenwoordig als invaller bij Radio Filharmonisch Orkest en met verschillende eigentijdse muziek projecten.

Pianist Aris Georgakopoulos heeft een opleiding gevolgd in Kalamata, Griekenland waar hij diploma’s heeft gehaald in zowel piano als theorie, harmonie en contrapunt. Hij studeert tegenwoordig piano bij Klara Wurtz aan Utrechts Conservatorium, waar hij in juni dit jaar zijn diploma heeft behaald. Als solist heeft hij opgetreden in o.a. Megaron in Athene en Tivoli Vredenburg in Utrecht.
Als duo richten ze zich door communicatie en plezier op een breed publiek en proberen vooral klassieke muziek toegankelijk te houden.

Op 30 september spelen zij een gevarieerd programma met een vioolsonate van Bach, Träumerei van Schumann, Hongaarse dans van Brahms.
Na de pauze o.a. Albeniz, Piazzolla, Scott Joplin en ze sluiten af met Marche Miniature Viennoise van Fritz Kreisler.

30 september 2018

Duivendrecht, 1115 AP