Inloggen   |
7e Poëziefestival

Het jaarlijkse poëziefestival van Stichting Kleinoot heeft dit jaar als titel ‘Weerwoord’ meegekregen. Onder deze titel worden gedichten ten gehore gebracht die geschreven zijn als protest tegen en reactie op gebeurtenissen in de wereld en in ons leven.  Tegenspraak, tegengeluid, maar ook voorspraak  of weerwoord, dit alles is in gedichten terug te vinden. De gedetailleerde invulling van het programma is nog niet bekend. In elk geval zal de poëziegroep van De Kleine Kerk weer een bijdrage leveren met het lezen van gedichten, afgewisseld met beelden en muziek. Teksten en muziek worden op elkaar afgestemd en er wordt een ruim scala aan gedichten gepresenteerd, van lichtvoetige teksten tot poëzie waarover je blijft nadenken. Dit onderdeel van het programma wordt al vele jaren hoog gewaardeerd.

Er zal ruim de tijd zijn om de stand van Stichting Plint met allerlei pöeziegadgets te bezoeken en ook zal een boekhandel aanwezig zijn met een ruime sortering poëziebundels. Rond half elf wordt de avond afgesloten met een glaasje en een hapje.

Datum:            donderdag 15 maart 2018, vanaf 19.30 uur
Entree:            € 10,-, kaartverkoop aan de zaal